Zombie hry

Pokud se bojíte nemrtvých neboli zombies, tak jste tu správně. Tady se můžete se svým strachem vypořádat jednou pro vždy. Stačí si vybrat zbraň, nabít a postřílet pár set zombíků.

Spuštěno: 3 285x
Publikováno: středa 2. března 2016 o půlnoci
Shoot Them All Shoot Them All
90%

Shoot Them All(18.4 MB)

Shoot them ALL je 3D akční střílečka a jak už název hry napovídá, tak půjde o to, postřílet všechny.

Spuštěno: 1 253x
Publikováno: pátek 12. února 2016 ve 23 hodin
Inquisition Inquisition
80%

Inquisition(6.4 MB)

Inquisition je strategická hra, ve které budete vysílat do boje proti nemrtvým vaše vojsko. Hra se postupem času rozvíjí a tak dokáže zabavit na delší dobu.

Spuštěno: 1 463x
Publikováno: pondělí 8. února 2016 ve 23 hodin
Immortals Siege Immortals Siege
60%

Immortals Siege(6 MB)

Immortals Siege je obranná strategie, ve které budete čelit nájezdům nemrtvých. Z hradeb vaší pevnosti budete útočit na hordy nemrtvých nepřátel.

Spuštěno: 2 032x
Publikováno: neděle 7. února 2016 ve 23 hodin
Royal Warfare 2 Royal Warfare 2
95%

Royal Warfare 2(15.7 MB)

Royal Warfare 2 je strategická hra z dávných dob. Vy a vaše královská družina svedete nelítostný boj s velkou přesilou nepřátelských jednotek.

Spuštěno: 2 217x
Publikováno: úterý 2. února 2016 ve 20 hodin
Piggy Wiggy 4: Zombie Edition Piggy Wiggy 4: Zombie Edition
96%

Piggy Wiggy 4: Zombie Edition(5.6 MB)

Pomozte zombie prasátkům dostat se k mozkům, na kterých si rády pochutnají, pomocí lana a vaší logiky. Ve hře na vás čeká 25 levelů různé obtížnosti.

Spuštěno: 6 493x
Publikováno: sobota 9. ledna 2016 o půlnoci
The Last Survivor The Last Survivor
91%

The Last Survivor(43.3 MB)

The Last Survivor je 3D akční střílečka, ve které budete zabíjet mimozemšťany a zombíky. K dispozici budete mít různé zbraně, které ale napřed musíte najít na mapě.

Spuštěno: 1 842x
Publikováno: sobota 26. prosince 2015 o půlnoci
Wrath of Zombies Wrath of Zombies
96%

Wrath of Zombies(5 MB)

V této hře se zombíkama se ocitnete na ulici se zbraní v ruce a budete likvidovat hordy zombie nepřátel. Po každém levelu si můžete vylepšit zbraně nebo postavu.

Spuštěno: 1 781x
Publikováno: pondělí 21. prosince 2015 v 6 hodin
Exorcist Exorcist
80%

Exorcist(3.4 MB)

Exorcist je akční RPG hra, kde budete procházet podzemní katakomby a zabíjet nepřátele.

Spuštěno: 2 292x
Publikováno: úterý 15. prosince 2015 o půlnoci
Beat the Zombie! Beat the Zombie!
80%

Beat the Zombie!(5.5 MB)

Beat the Zombie je idle hra, ve které budete klikat myší na zombíka. Tím mu budete ubírat životy a vydělávat tak peníze, které využijete k vylepšení vlastní postavy.

Spuštěno: 1 312x
Publikováno: úterý 8. prosince 2015 o půlnoci
Zombienguins Attack Zombienguins Attack
65%

Zombienguins Attack(4.3 MB)

Někdo znečistil krajinu tučňáků na severním pólu radioaktivním odpadem a z tučňáků se stali zombie tučňáci. V této logické hře je budete muset všechny pozabíjet.

Zobrazeno 21-30 z 301 her
Registrace ZDARMA
Chat
1
Profily
Fórum
Pošta
Soutěž
Kalendář her
Srpen 2020
PoÚtStČtSoNe
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 Hry zdarma pro váš web  Reklamní bannery  Nápověda  Sitemap  Plné hry ke stažení zdarma
   Reklama  Kontakt  RSS  Hry pro dívky
         Erotické hry
         Online hry
         Hosting SWF her
Copyright © 2006 - 2020 SuperGames.cz - online hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.0496 sekund