Strategie

Strategické online hry jsou zpravidla hry na delší dobu a mají možnost uložit hru. Ve hře budete něco budovat (město, základnu, armádu), útočit nebo dobývat nepřítele a nebo bránit svoje území.

Spuštěno: 18x
Publikováno: středa 16. června 2021 ve 23 hodin
The Mergest Kingdom The Mergest Kingdom
80%

The Mergest Kingdom

Spojte dohromady stovky objektů v zemi plné náročných úkolů. Sbírejte a sklízejte zdroje a navrhněte si svůj vlastní ostrov tak, aby vypadal tak, jak si budete přát. Najděte nejlepší způsoby, jak spojit a sloučit různé kousky, abyste postavili největší budovy a pěstovali ty nejplodnější rostliny.

Spuštěno: 181x
Publikováno: neděle 9. května 2021 ve 23 hodin
Prehistoric Defense Prehistoric Defense
60%

Prehistoric Defense

Prehistoric Defense je zábavná hra, která vás zavede zpět do pravěku, kdy jste museli bránit svůj domov před dinosaury a dalšími nepřáteli. K tomu musíte ovládat svoji malou armádu, která je vybavena hlavně kameny. Braňte se před dinosaury!

Spuštěno: 179x
Publikováno: čtvrtek 6. května 2021 ve 13 hodin
Reach the Core Online Reach the Core Online
67%

Reach the Core Online

Reach the Core je těžební strategie u které si parádně odpočinete, protože nepotřebujete zapojovat mozek. Vaším úkolem bude těžit suroviny a za vydělané peníze si budete vylepšovat vaše těžební vozítko. U hry se dá strávit poměrně dlouho času.

Spuštěno: 190x
Publikováno: pátek 30. dubna 2021 v 11 hodin
Armour Crush Armour Crush
70%

Armour Crush

Armour Crush je taktická hra tanků. Cílem je zničit základnu protivníka nasazením tanků. Umístěte alespoň 3 tanky, abyste postupovali směrem k nepřátelské základně. Výběr vhodných tanků ve vhodnou dobu je nejlepší způsob, jak bitvu vyhrát. Své tanky můžete po každém kole vylepšovat.

Spuštěno: 620x
Publikováno: neděle 11. dubna 2021 ve 22 hodin
Demon Raid Demon Raid
83%

Demon Raid

Demon Raid je kvalitní Tower Defence hra s velmi pěknou grafikou i hratelností. Ze začátku se Vám hra může zdát obtížná, ale když přijdete na to, jak správně hrát a kam dávat ty správné věže, tak už to bude jednoduché. Vaším úkolem bude stavět obrané věže kolem cesty a zničit všechny nepřátele.

Spuštěno: 809x
Publikováno: čtvrtek 25. března 2021 v 11 hodin
Endless Siege Endless Siege
100%

Endless Siege

Nová mapa každý den! Hrajte každý den o zbrusu novou výzvu, když se budete snažit překonat vlnu útočníků, kteří se snaží zničit vaše království. Umístěte svou obranu podél cesty a poté si kupte upgrady, které vám pomohou přežít. Čím déle přežijete, tím vyšší bude vaše konečné skóre.

Spuštěno: 1 137x
Publikováno: úterý 22. září 2020 v 17 hodin
Brave Shorties 2 Brave Shorties 2
80%

Brave Shorties 2(4.6 MB)

Brave Shorties 2 je defenzivní strategická hra, ve které budete mít za úkol v každém levelu naverbovat armádu a poslat ji do boje proti nepřátelům.

Spuštěno: 821x
Publikováno: úterý 22. září 2020 v 16 hodin
Brave Shorties Brave Shorties
60%

Brave Shorties(4 MB)

Brave Shorties je defenzivní strategická hra, ve které budete mít za úkol v každém levelu naverbovat armádu a poslat ji do boje proti nepřátelům.

Spuštěno: 2 790x
Publikováno: neděle 17. července 2016 ve 23 hodin
Civilizations Wars 2 Civilizations Wars 2
84%

Civilizations Wars 2(11.5 MB)

Civilizations Wars 2 je povedená strategická hra s prvky RPG. Na začátku hry si zvolíte za jakou civilizaci chcete hrát a pak se pustíte do samotné hry. Dobývejte a ukažte ostatním civilizacím, že ta vaše je ta nejlepší a nejsilnější.

Spuštěno: 3 319x
Publikováno: sobota 16. července 2016 ve 23 hodin
Civilizations Wars 4: Monsters Civilizations Wars 4: Monsters
80%

Civilizations Wars 4: Monsters(12.3 MB)

Civilizations Wars 4 Monsters je povedená strategická hra s prvky RPG. Na začátku hry si zvolíte za jakou civilizaci chcete hrát a pak se pustíte do samotné hry. Dobývejte a ukažte ostatním civilizacím, že ta vaše je ta nejlepší a nejsilnější.

Zobrazeno 1-10 z 528 her
Registrace ZDARMA
Chat
Profily
Fórum
Pošta
Soutěž
Kalendář her
Červen 2021
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 Hry zdarma pro váš web  Reklamní bannery  Nápověda  Sitemap  Plné hry ke stažení zdarma
   Reklama  Kontakt  RSS  Hry pro dívky
         Erotické hry
         Online hry
         Hosting SWF her
Kamarádi a partneři: megahry.cz, Piškvorky chci zde svůj odkaz
Copyright © 2006 - 2021 SuperGames.cz - online flash hry a HTML5 hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.3099 sekund