Strategie

Strategické online hry jsou zpravidla hry na delší dobu a mají možnost uložit hru. Ve hře budete něco budovat (město, základnu, armádu), útočit nebo dobývat nepřítele a nebo bránit svoje území.

Spuštěno: 241x
Publikováno: pondělí 20. prosince 2021 ve 23 hodin
Habbo Clicker Habbo Clicker
67%

Habbo Clicker

Zveme vás, abyste spravovali svůj vlastní hotel plný úžasných pokojů a bláznivých hostů. Tohle je Habbo, jaké jste nikdy předtím nehráli, ale věrný stejnému stylu, který z něj udělal jednu z nejpopulárnějších společenských her v historii.

Spuštěno: 187x
Publikováno: neděle 12. prosince 2021 ve 23 hodin
Idle Startup Tycoon Idle Startup Tycoon
80%

Idle Startup Tycoon

Rozvíjejte své startupové impérium a staňte se high-tech miliardářským magnátem v této nečinné simulační hře.

Spuštěno: 295x
Publikováno: sobota 4. prosince 2021 v 18 hodin
Castle Defender Saga Castle Defender Saga
80%

Castle Defender Saga

Braňte svůj hrad před nepřátelskou invazí. Vycvičte své lučištníky, rytíře a kavalérii v boji s nepřátelskými silami. Upgradujte své kouzelníky, aby sesílali na nepřítele kouzla. Vyvolejte golemy a rozdrťte nepřátelské jednotky na kusy. Braňte se proti vlně za vlnou nepřátelských útoků.

Spuštěno: 222x
Publikováno: pátek 3. prosince 2021 ve 23 hodin
Kingdom Defense Online Kingdom Defense Online
80%

Kingdom Defense Online

Zapojte se do epické bitvy o záchranu království se svými hrdiny a magií před monstry a nepřáteli. Sbírejte peníze na vylepšení svých zbraní a nakupujte nová vylepšení. Použijte mnoho speciálních schopností, abyste zastavili hordy a zachránili svět v této fantasy obranné hře.

Spuštěno: 415x
Publikováno: pátek 29. října 2021 v 18 hodin
Merge Cannon: Chicken Defense Merge Cannon: Chicken Defense
70%

Merge Cannon: Chicken Defense

Armáda kuřat pochoduje k vašemu hradu. Teď potřebujeme vaši pomoc! Spojte děla, upgradujte svůj hrad a braňte ho před slepicemi. Nastal čas spojit svá děla a bránit svůj hrad před těmito násilnickými slepicemi. Jste připraveni nebo si dáte kuře?

Spuštěno: 374x
Publikováno: čtvrtek 23. září 2021 v poledne
Village Defense Village Defense
60%

Village Defense

Chraňte svou vesnici před dinosaury! Spravujte jídlo své vesnice a najměte si hrdiny na obranu základny. K dispozici jsou dvě třídy ke hraní a vývoji. Hrát můžete 10 náročných úrovní.

Spuštěno: 527x
Publikováno: neděle 19. září 2021 v 16 hodin
Kingdom Defense: Chaos Time Kingdom Defense: Chaos Time
73%

Kingdom Defense: Chaos Time

Chraňte svůj hrad pomocí kouzelníků, duchů, démonů a mnoha příšer v Kingdom Defense. Objevte 5 různých hradů, 15 typů příšer, +50 různých úrovní a mnoho funkcí. V každé úrovni narazíte na náročnější příšery. Získejte zlato za každé zabité monstrum a vylepšujte svůj hrad nebo stavte nové hrady.

Spuštěno: 457x
Publikováno: pondělí 13. září 2021 v 17 hodin
Idle Zoo Idle Zoo
67%

Idle Zoo

Staňte se bohatým investorem a obnovte zoologické zahrady po celé zemi. Opravte stará stanoviště a vybudujte nová. Prozkoumejte nová zvířata a nechte svou zoo vzkvétat.

Spuštěno: 363x
Publikováno: neděle 12. září 2021 v 10 hodin
Food Empire Inc Food Empire Inc
90%

Food Empire Inc

Rozšiřte své nebeské farmářské impérium a staňte se high-tech miliardářem v této nečinné farmářské hře. Pěstujte na obloze salát, jahody, meloun, levanduli, mátu, mrkev, rajčata a dokonce i ženšen. Použijte mince k upgradu svých operací a najměte si manažery, kteří zautomatizují vaše úkoly.

Spuštěno: 736x
Publikováno: středa 1. září 2021 ve 23 hodin
Gold Digger FRVR Gold Digger FRVR
87%

Gold Digger FRVR

Gold Digger FRVR je těžební strategie. V roli horníka budete v podzemí hledat a těžit cenné nerostné suroviny a bohatství, za které si následně budete moci koupit lepší vybavení pro vaší další těžbu surovin.

Zobrazeno 1-10 z 544 her
Registrace ZDARMA
Chat
Profily
Fórum
Pošta
Soutěž
Kalendář her
Leden 2022
PoÚtStČtSoNe
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 Hry zdarma pro váš web  Reklamní bannery  Nápověda  Sitemap  Plné hry ke stažení zdarma
   Reklama  Kontakt  RSS  Hry pro dívky
         Erotické hry
         Online hry
         Hosting SWF her
Kamarádi a partneři: megahry.cz, Piškvorky chci zde svůj odkaz
Copyright © 2006 - 2022 SuperGames.cz - online flash hry a HTML5 hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.7238 sekund