Strategie

Strategické online hry jsou zpravidla hry na delší dobu a mají možnost uložit hru. Ve hře budete něco budovat (město, základnu, armádu), útočit nebo dobývat nepřítele a nebo bránit svoje území.

Spuštěno: 35x
Publikováno: neděle 19. září 2021 v 16 hodin
Kingdom Defense: Chaos Time Kingdom Defense: Chaos Time
80%

Kingdom Defense: Chaos Time

Chraňte svůj hrad pomocí kouzelníků, duchů, démonů a mnoha příšer v Kingdom Defense. Objevte 5 různých hradů, 15 typů příšer, +50 různých úrovní a mnoho funkcí. V každé úrovni narazíte na náročnější příšery. Získejte zlato za každé zabité monstrum a vylepšujte svůj hrad nebo stavte nové hrady.

Spuštěno: 65x
Publikováno: pondělí 13. září 2021 v 17 hodin
Idle Zoo Idle Zoo
80%

Idle Zoo

Staňte se bohatým investorem a obnovte zoologické zahrady po celé zemi. Opravte stará stanoviště a vybudujte nová. Prozkoumejte nová zvířata a nechte svou zoo vzkvétat.

Spuštěno: 109x
Publikováno: neděle 12. září 2021 v 10 hodin
Food Empire Inc Food Empire Inc
90%

Food Empire Inc

Rozšiřte své nebeské farmářské impérium a staňte se high-tech miliardářem v této nečinné farmářské hře. Pěstujte na obloze salát, jahody, meloun, levanduli, mátu, mrkev, rajčata a dokonce i ženšen. Použijte mince k upgradu svých operací a najměte si manažery, kteří zautomatizují vaše úkoly.

Spuštěno: 257x
Publikováno: středa 1. září 2021 ve 23 hodin
Gold Digger FRVR Gold Digger FRVR
100%

Gold Digger FRVR

Gold Digger FRVR je těžební strategie. V roli horníka budete v podzemí hledat a těžit cenné nerostné suroviny a bohatství, za které si následně budete moci koupit lepší vybavení pro vaší další těžbu surovin.

Spuštěno: 119x
Publikováno: pátek 27. srpna 2021 ve 14 hodin
Merge Defense Merge Defense
60%

Merge Defense

Vítejte v Merge Defense. Neznámí nepřátelé na nás najednou zaútočili. Potřebujeme postavit věže a sloučit 2 věže stejného typu, abychom zvýšili úroveň. Pojďme se nyní bránit!

Spuštěno: 291x
Publikováno: úterý 3. srpna 2021 ve 23 hodin
Pirate Defense Pirate Defense
93%

Pirate Defense

Pirate Defense je strategická tower defence hra. Abyste zastavili příchozí piráty, musíte umístit obranu v 15 náročných úrovních rozdělených do 3 regionů. Vylepšujte a posilujte své obranné věže pro silnější obranu.

Spuštěno: 314x
Publikováno: sobota 31. července 2021 ve 23 hodin
Idle Mining Empire Idle Mining Empire
93%

Idle Mining Empire

Kliknutím na své horníky začnete kopat. Dále přepravte rudu na úroveň terénu pomocí výtahu. Nakonec přepravte rudu do svého skladu, abyste získali zisk. Pomocí mincí upgradujte důlní šachtu, výtah a sklad. Automatizujte úkoly najímáním manažerů v každém zařízení.

Spuštěno: 319x
Publikováno: sobota 26. června 2021 ve 23 hodin
Call of Tanks Call of Tanks
80%

Call of Tanks

Call of Tanks je jednoduchá RTS online hra. Abyste mohli porazit svého protivníka, musíte na bitevním poli nasadit tanky. Nasazení správných jednotek jako dokonalá kombinace je klíčem k vítězství v bitvě. Nezapomeňte si vylepšit obranu a tanky, abyste získali silnější útok.

Spuštěno: 370x
Publikováno: pátek 25. června 2021 ve 22 hodin
Clash Imposter Clash Imposter
80%

Clash Imposter

Imposter Clash je zábavná a poutavá 2D logická hra. Vaším úkolem je vybrat si správnou trasu na kosmické lodi a nasbírat co nejvíce členů posádky, abyste si vybudovali armádu a zničit všechny příšery na této trase.

Spuštěno: 370x
Publikováno: pátek 18. června 2021 ve 23 hodin
Stick Clash Online Stick Clash Online
87%

Stick Clash Online

Nadešel čas porazit všechny klany epického světa. Bavte se s touto akční hrou, dobrodružstvím a mnoha bitvami, porazte všechny nepřátele na bojišti, ale buďte opatrní, myslete na své pohyby.

Zobrazeno 1-10 z 538 her
Registrace ZDARMA
Chat
Profily
Fórum
Pošta
Soutěž
Kalendář her
Září 2021
PoÚtStČtSoNe
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 Hry zdarma pro váš web  Reklamní bannery  Nápověda  Sitemap  Plné hry ke stažení zdarma
   Reklama  Kontakt  RSS  Hry pro dívky
         Erotické hry
         Online hry
         Hosting SWF her
Kamarádi a partneři: megahry.cz, Piškvorky chci zde svůj odkaz
Copyright © 2006 - 2021 SuperGames.cz - online flash hry a HTML5 hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.4145 sekund