"Paní učitelko," volá prvňák Honza, "já už vím, co je to AIDS! To je velkej autobus!" "Prosím tě, kdes tohle slyšel?" ptá se učitelka. "Dneska ráno říkal pan ředitel školníkovi: Jestli má ta mladá učitelka AIDS, tak v tom jedeme všichni!" |
"Karle, asi jsem geniální.", povídá policajt kolegovi. "Jak to?", diví se parťák. "Představ si, že jsem si koupil puzzle a na něm je napsáno 3-5 let. No a mě trvalo složit ho jenom jeden rok." |
[root@localhost ~]# passwd Changing password for user root. New UNIX password: penis Your password is too short. |
(tohle asi nepochopíte) V práci odchází jeden z programátorů o hodinu dřív. Ostatní se diví, co se děje. On na to: "Ale, žena slaví narozeniny" "A kolik jí vlastně je?" "32" "Nekecej, kulatiny...!!!" |
Kluk vytáhne cigaretu z krabičky, dá ji do úst a zapálí. Dívka mu na to odpoví: "Co to děláš, ty nevidíš, že na krabičce je varování, že to vážně škodí zdraví?" Kluk odpoví: "Lásko, já jsem programátor. My na warningy serem, nás zajímají errory." |
Baví se dva admini: "Kámoš včera během 5 minut shodil třikrát hlavní server." "On je hacker?" "Ne, debil." |
... Pane, zadejte CONTROL ALT DEL. - A jo, tohle znám (v pozadí je slyšet: klik klik klik klik....) - Co se děje na monitoru? - No nic... - Zkuste to znovu: CONTROL ALT DEL. - (klik klik klik klik klik...) - A teď? - Pořád nic... - Jak přesně zadáváte tenhle příkaz? - No, stisknu klávesy C,O,N,T,R,O,L a potom A,L,T potom D, E a nakonec L. Asi má být CONTROL s K, že? |
Sekretářka: Mám takový problém s Windows.... Hotline: Co máte na monitoru? Sekretářka: Eee...květináč. Hotline: Ne, chtěl jsem říct - co je tam napsáno? Sekretářka: A jo tak...no...Sony ! |
• Hry zdarma pro váš web | • Reklamní bannery | • Nápověda | • Sitemap | • Plné hry ke stažení zdarma |
• Reklama | • Kontakt | • RSS | • Hry pro dívky | |
• Erotické hry | ||||
• Online hry | ||||
• Hosting SWF her |