3. ČASŤ: Vytvorenie dverí
Tak. Teraz vám rozpíšem, ako by sa mali vytvoriť dvere. Nie je to veľmi zložité. Potrebujete [Door], 2x [Region], [Trigger] Teraz popíšem parametre jednotlivých vecí: [Trigger] -Name: #trigger /môžete si dať meno, aké chcete, dobré to je pre viac dverí./ -Enabled [Yes][No] True -Max Calls: 1 -Action 1 Type: 0 Parameter A: #door (meno dverí) Parameter B: #region (meno regiónu, prvého) ------------------------------- [Door] -Name: #door (meno dverí) !!!musí sa zhodovať s menom v Triggeri!!! -Speed: 1-X -Visible [Yes][No] True ------------------------------- [Region] -Name: #region (meno regiónu) !!!musí sa zhodovať s menom v triggeri !!! -Call trigger by ID: -1 Activation type: 4 ------------------------------- [Region] -Name: #region (rôzne meno) Call trigger by ID: #trigger (názov triggera) Activation type: 1=tlačítko; 2=na pohyb Takto jednoducho sa tvoria dvere. 4. ČASŤ: Teleport Toto tak tiež nie je veľmi zložité. Čo potrebujete bude [Trigger], 2x [Region] Teraz popíšem parametre: [Trigger] -Name: #teleport (napr.) -Enabled: True -Max Calls 999 -Action 1 type: 30 -Parameter A: #(meno regionu, odkiaľ sa teleportujeme) -Parameter B: #(meno regionu, kam sa teleportujeme) --------------------- [Region] -Name: #(meno regionu, odkiaľ sa teleportujeme) -Call trigger by ID: #teleport (napr.) [meno triggera] -Activation type: 1, 2. --------------------- [Region] -Name: #(meno regionu, kam sa teleportujeme) -Call Trigger by ID: -1 Activation type: 4 Toto je potrebné pre teleport. Nie je to zložité. Ak to budete skúšať, tak si to zapamätáte... |
2. ČASŤ: Vytvorenie mapy
= [Trigger] = Trigger je tretia najpoužívanejšia vec pri tvorení máp. Tu sa zapisujú všetky pohyby dverí, všetky teleporty, výbuchy a pod. Ak chcete, aby vám to fungovalo, musíte mať spravený Trigger! Parametre: -Name /meno/ (-||-) -Enabled /použitelný/ [Yes][No] (True=aktivovaný; False=deaktivovaný=nejde ho použiť) -Max Calls /max. počet použití/ (dobré pre teleport, udáva sa tu počet možných použití triggeru) -Action X type /Akcia X typu/ (Miesto X sú čísla 1-8, udávajú sa tu následovne veci: -1: nič nerobí 0: Začne posúvať dvere s menom v Parameter A do regionu v Parameter B 1: Zmení rýchlosť dverí s menom v Parametri A na rýchlosť s číslom v Parameter B 2: Presunie region s názvom v Parameter A do regionu s názvom v Parameter B 3: Zmení počet HP vozidla s menom v P.A na počet HP napísanom v P.B 4: Zmení počet HP postavy s menom v P.A na počet HP udanom v P.B 5: Zmení gravitáciu (originálna 0.5) na číslo udané v P.A. P.B ostáva 0 6: Urobí poškodenie so silou napísanou v P.A v regione s názvom v P.B 7: ? 8: ? 9: Misia zlyhala kvôli ... (napísať to do P.A) >vypne level 10: "i dont understandt" = neviem to popísať, neviem na čo to je 11: (-||- 10.) 12: Zničí všetky vozidlá v regióne s názvom v P.A. (P.B ostane 0) 13: Vezme postavu s menom v P.A do vozidla s názvom v P.B 14: Presunie postavu s menom v PA do regionu s názvom v PB iba ak je postava živá 15: Presunie zbraň s menom v PA do regionu s názvom v PB 16: Presunie barel s menom v PA do regionu s názvom v PB iba ak je barel nevybuchnutý 17: ? 18: Presunie region s menom v PA do regionu s názvom v PB. Ich stredy budú v rovnakom bode. 19: Deaktivuje triger s názvom v PA 20: Aktivuje triger s názvom v PA 21: Zmení "Max Calls" triggera s názvom v PA na 0 22: Zmení "Max Calls" triggera s názvom v PA na počet napísaný v PB 23: Uberie počet HP v PB charakteru s názvom v PA 24: Vyrobí explóziu so silou v PA v regióne PB 25: Aktivuje timer s názvom v PA 26: Deaktivuje timer s názvom v PA 27: Zmení počet "Max Calls" timera s názvom v PA na počet napísaný v PB 28: Vyrobí klon charaktera s názvom v PA do regiónu v PB 29: (-||- n.10) 30: Presunie všetkých hráčov z regionu z názvom v PA do regionu s názvom v PB 31: To isté ako n.30 32: Zmení správanie počítačovej postavy s menom v PA na hodnotu v /B 33: Zmení tým postavy s názvom v PA na hodnotu v PB 34: Zmení model dekorácie s názvom v PA na model s názvom v PB 35: Nastavte "X" rýchlosť pushera s názvom v PA na hodnotu v PB 0 pre vypnutie 36: Nastavte "Y" rýchlosť pushera s názvom v PA na hodnotu v PB 0 pre vypnutie 37: Nastavte stabilitu pushera s názvom v PA na hodnotu v PB 0 pre vypnutie 38: Nastavte poškodenie pushera s názvom v PA na hodnotu v PB 0 pre vypnutie 39: Nastavte rýchlosť hry na PA "frapov" za sekundu (základná rýchlosť je 30) 40: Zapne/Vypne "Casual Mód". 1=aktivovaný;0=deaktivovaný [Casual mode=prepínanie medzi hráčmi: SINGLE PLAY MÓD] 41: Zahrá pieseň s názvom v PA 42: Ukáže text v PA s farbou v PB vo #XXXXXX formáte alebo napísane jednou z týchto hodnôt: 0: Battlesuit AI Module 1: Main Hero (meno vášho hrdinu) 2: Noir Lime 3: Proxy 4: Civil Security 43: Ukáže nápovedu s textom v PA. Keď je PA 0, nič sa neukáže 44: Reštartuje aktuálnu fázu medzi privolaním čakajúceho Timera PA 45: Povolí alebo zakáže používanie defibrilátorov v PA 1=povolené;0=zakázané 46: Nastaví "Max Calls" na Timeri PA na hodnotu PB 47: ? 48: (-||- n.29) 49: Povolí alebo zakáže používanie mečov na mape. PA: 1=povolené;0=zakázané 50: Misia splnená a presunie vás do levelu s ID v PA 51: Zmena pohľadu. Do PA napíšte % priblíženia, oddialenia = [Water] = Voda slúži napr. ako prekážka. Pri správnom nastavení ju môžete dať ako ACID vodu, ktorá uberá HP, normálna voda nerobí nič. Parametre -Name /názov/ -Damage Per Frame /poškodenie za sekundu/ > 0=bez poškodenia; 1=30HP poškodenia za sekundu = [Barell] = je to vybuchovacia nálož. Vybuchne vtedy, ak do nej strelíte. Nejde to v Multi Player, iba v Single Player móde. Delia sa na tri, podľa sily. Parametre -Name /meno/ -Model /typ, druh/ (tri druhy| zoradené od najslabšieho výbuchu po najsilnejší): bar_orange /oranžový barrel/ bar_blue /modru barrel/ bar_red /červený barrel = [Eraser] = Guma. Tá slúži na vygumovanie nesprávne zadanej cesty, nesprávneho pozadia, triggera a pod. = [Player] = Player je druhá najpoužívanejšia a najdôležitejšia vec v editore a celkovo v hre. Je to hráč, za ktorého hráte vy sami. Môžete mu nastaviť team, HP a aj oblečenie tzv. skin. Funguje aj pri Multi player móde ale aj v Single player móde. Parametre Nebudem vypisovať, sú rovnaké ako pri Enemy = [Parameters Edit Tool] = Je to nástroj na ukázanie a zmenu vlastností týchto všetkých vecí. Veľmi dôležitý nástroj, bez neho by sa hráčovi nedalo zmeniť skin, Hp a pod. Tak isto môžete meniť farbu Box-ov. = [Lamp/Light] = Je to svetlo. Nie je veľmi na nič. Ale môžete nastaviť ako silno bude svietiť. Parametre -Power /Sila/ (svetlosť svetla) -Flare /ožiarenie/ (0=vypnuté; 1=zapnuté) = [Pusher] = Slúži na "odpálenie" postavy. Možete to nastaviť aj tak, že bude uberať HP postave. Rôzne nastavenia. Parametre -Name /názov/ (meno, začína na #) -Speed X /Rýchlosť X-osi/ (pridáva objektu rýchlosť na X-osi) [pre opačný pohyb udajte záporné číslo = napr. -1] -Speed Y /Rýchlosť Y-osi/ (pridáva objektu rýchlosť na Y-osi) [pre opačný pohyb, napíšte záporné číslo] = [Timer] = Slúži na načasovanie zapnutia Triggera. Ak chcete, aby sa trigger zapol o 1 sekundu, napíste do kolonky Delay 30! (1s = 30!) Parametre: -Name /názov/ (meno timera, začína na # -Max Calls /Max. počet použití/ -Target /cieľ/ (meno triggera, ktorý timer zapne) -Delay (čas, po ktorom sa trigger aktivuje) = [Background] = Pozadie. Slúži na skrášlenie mapy. Je ich 8, veľmi pekné. Sú tu 4 farby a 4 pozadia s rôznymi vzormi. Parametre -Material: 0: veľké kocky 1: pôda 2: žlté obdĺžniky 3: biele 4: malé kocky 5: šesťuholníky 6: červené 7: zelené 8: modré = [Decoration] = Dekorácie k mape. Sú tu kamene všetkých veľkostí, teleporty (zapnuté vypnuté) ale aj lasery. Veľmi dobré. Parametre -Name /meno/ (-||- timer) -Model /model dekorácie/: stone: veľký kameň stone2: malý kameň ship: pokazená loď antigravity: podlahový gravitátor teleport: podlahový teleport teleport2: stropný teleport teleport_x: uzavretý podlahový teleport teleport2_x: uzavretý stropný teleport ray_left: laser na ľavú stranu ray_right: laser na pravú stranu ray_floor: podlahový laser ray_ceil: stropný laser null: nič 0: nič antigravity0: deaktivovaný podlahový gravitátor ship_noir: prichádzajúca animovaná loď final_place: uzavretý široký teleport final_place2: široký teleport = [Engine Marks] = Slúži na zmenu počasia, pridanie granátov na začiatku a pod. Veľmi dôležitá súčasť editora. Parametre -Name /meno/ (vždy musí byť engine_mark!!!!!!) -Mark sky: parameter: 1: západ slnka 2: východ slnka 3: biele počasie 4: čierne počasie 5: vesmír 6: červené počasie casual: prepínanie medzi hráčmi, NIE PRE MP no_auto_revive: zakázanie defibrillátorov hero1_guns: pridá zbrane vášho hrdinu do MP hero2_guns: pridá zbrane vašej Proxy do MP nopsi: vypne používanie mečov gamescale: rovnaké ako trigger n.51 he_nades_count: počet granátov na začiatku kola port_nades_count: počet portovacích granátov na začiatku kola ENGINE MARK NEJDE DEAKTIVOVAŤ Tak to je všetko zo značiek. Dúfam že vám to pomôže. Ak nájdete chybu, tak mi napíšte do SS, ja si to opravím. |
Tak rozhodol som sa spraviť vám manuál, ako vytvárať mapy na PB2 Multiplayer, Singleplayer.
Tak najprv sa musíte registrovať, ako písal Counter Strike. 1.ČASŤ: 1. krok: Vytvorenie mapy Mapu vytvoríme následovne: -po zapnutí stránky www.plazmaburst2.com (sa samozrejme prihlásime) a klikneme na kolonku Custom Maps -pohľad zrolujeme úplne dole -nájdeme kolonku "New Map ID: (váš nick)-" -tam potom napíšeme ID (skratka názvu) mapy, potvrdíme Create New Map Ako upraviť mapu? Po vytvorení mapy sa nám zobrazí následovný panel: Sú tam dva panely Klikneme na panel "Edit" Zobrazí sa nám takéto menu. (máte ho preložené) -Pre vytváranie/prerábanie mapy stlačíme "Edit Map" Zobrazí sa vám takýto editor Tu sa to všetko odohráva. Tu robíte mapu. Takže začnem s vysvetľovaním obrázkov na ľavej strane editora: = [Box] = je to najhlavnejšia vec celého editora. Je to totižto tzv. podlaha po ktorej chodíte. Ak ju do mapy nedáte, tak ju robíte zbytočne. Môže mať rôzne "skiny", farby. Parametre: -Material (0-3): 0: Concrete = betón 1: Grass = tráva 2: Sand = piesok 3: Brown Concrete = hnedý betón = [Enemy] = je to nie veľmi podstatná vec do MultiPlayer mapy, no toto sa používa iba do Single Player mapy. Je to totiť Enemy, čo je nepriateľ. Može byť aj dobrý, len mu treba niečo nastaviť. Môže mať rôzne oblečenie. Parametre: -Name /meno/ -Speed X /začiatočná rýchlosť na X-osi/ -Speed Y /začiatočná rýchlosť na Y-osi/ -Health (1-X) /HP, život/ -Max Health /max. počet života/ -Team (0-21) /tým hráča/: 0: Alpha 6: Sigma 12: Red Team 18: Team 19 1: Beta 7: Omega 13: Blue Team a tak ďalej 2: Gamma 8: Counter-Terrorist 14: Green Team 3: Delta 9: Terrorist 15: White Team 4: Zeta 10: Ursupation Forces 16: Black Team 5: Lambda 11: Civil Security 17: Team 18 -Direction /Pozeranie hráča na začiatku hry: -1=vľavo;1=vpravo/ -Charakter (-1 -14) /Skin hráča, -1 -14, + inné čísla/: -1: Use players DeathMatch skin = Skin, vybraný hráčom 1: Hero = hrdina v Single Play móde 2: Usurper Small 3: Proxy 4: Andriod T-01187 /pomalý android/ 5: Prázdny. 6: Advanced Usurper 7: Civil Security Heavy. Pomalý 8: Civil Security Lite. Normálny 9: Andriod SLC-56. Rýchly robot 11: Civil Security Boss 12: Civil Security Ghost. neviditeľný pre nepriateľov 13: Noir Lime. 14: Falkok 49: Vylepšená vezria obleku hrdinu 73: Noir Lime Blue Team /Noir Lime modrý tým/ 74: Noir Lime Red Team /Noir Lime červený tým/ 75: Proxy Blue Team 76: Proxy Red Team 77: Civil Security Lite Blue Team 78: Civil Security Lite Red Team 79: Usurper Lite Blue Team 80: Usurper Lite Red Team 81: Android SLC-56 Blue Team 82: Android SLC-56 Red Team 83: Main Hero Blue Team 84: Main Hero Red Team -In car /Vo vozidle/ (Môže byť: -1=Postava nebude v žiadnej technológii; -2=Postava bude umiestnená v najbližšom vozidle -AI Behaviour /práca enemy-ho/ (0=Stojí, kým hráč nevystrelí; 1=Následuje hráča; 2=Stojí na mieste a rozhliada sa; 3=Chodí a pozerá sa naokolo; 4=Nič nerobí) -Trigger on Death /úmrtie na trigger/ = [Gun] = Je to zbraň. Dáva sa skoro do každej mapy. Najhlavnejšia zbraň je gun_defibrillator. Je ich dosť veľa. Parametre: -Name /názov zbrane - po vytvorení je "gun", začína na #/ -Model /druh zbrane/: gun_rifle = Útočná puška z Plazma Burst 2 gun_pistol = Pistol z Plazma Burst 2 gun_pistol2 = Reálny pištoľ gun_gl = Grenade Launcher gun_rl = Rocket Launcher gun_railgun = Lite Railgun gun_railgun2 = Heavy Railgun gun_shotgun = Shotgun z Plazma Burst 2 gun_apistol = Alien Pistol gun_arifle = Alien Rifle gun_arifle2 = Alien Shotgun gun_vehcannon = Zbraň vytvorená pre vozidlo, hlavne pre Hound Walker gun_defibrillator = Defibrilátor,oživovač gun_bfg = BNG gun_raygun = Raygun gun_vehminigun = Minigun vytvorený pre vozidlo, pre Drone a Jeep gun_vehminigl = Grenade Launcher vytvorený pre vozidlo, pre Drone gun_real_shotgun = Real Shotgun gun_real_rifle = Real Rifle gun_plasmagun = Plazmagun gun_minigun = Minigun gun_vgun = Virus Gun gun_sniper = Sniper item_grenade = Granát item_port = Portovací granát -For Team /Pre tým/ (-1=Zbran zdvihnú všetci; 0=zbraň zdvihne iba hráč [Pre Single Play mód]) = [Vehicle] = Vozidlo, ktoré sa dáva iba do Single Player mapy. V Multi Player mapy to nepôjde. Patrí sem aj veh_crate, to jest krabica. Môžete tu nájsť aj lietadlá či roboty. Parametre: -Name /názov/ (začína sa na #) -Direction (To isté ako pri Enemy) -Model /model/ (Vzhľad vozidla. Môže byť: veh_jeep = [Jeep] veh_walker = [Hound Walker] veľký robot veh_capsule = [Life Capsule] Kapsula, ktorá v sebe drží hráča, možno ju rozbiť, po rozbití s hráčom vo vnútri hráč vyskočí veh_crate = [Wooden Box] môže v sebe držať 3 zbrane veh_drone = [Drone] lietadielko veh_rope = [Rope] pre zachytenie sa stačí pohnúť na miesto lana, pre pustenie stlačiť X -Speed X /Rýchlosť X/ (To isté ako pri Enemy) -Speed Y /Rýchlosť Y/ (To isté ako pri Enemy) -% of Health /%života/ (Tu si napíšete číslo takej veľkosti, aké HP chcete ab malo vozidlo = [Door] = Dvere. Nenechajte sa uniesť názvom, nie je jednoduché spraviť dvere. Musíte ich robiť cez jednu z ďalších vecí. Ale ak ich budete mať, tak to vytvorí pekný efekt. Parametre: -Name /meno/ (začína sa na # -Speed /rýchlosť/ (Rýchlosť 1=30 pixelov za sekundu) -Visible [Yes][No] (True=viditeľné; False=neviditeľné) = [Region] = Patrí medzi najpoužívanejšie veci v PB2. Vo dvojici s Doors robia dvere, ale musíte to ešte niekde zapísať. (Ako sa robia dvere napíšem potom) Region slúži hlavne ako tlačidlo na spustenie dverí, teleportu a pod. Parametre: -Name /Meno/ (-||-) -Call trigger by ID /Aktivácia na trigger ID/ (ID: -1=žiaden trigger) -Activation Type /typ aktivácie/: 0: nepoužíva sa 1: Hráč vojde do regionu a musí stlačiť tlačidlo pre aktiváciu (E) 2: Ak hráč vojde do regionu, automaticky a aktivuje. Na pohyb 3: Ak hráč vo vozidle vojde do regionu, aktivuje sa. 4: Single Play mód: číslo 2/ 5: Do tohto regiónu prídu dvere s rovnakými rozmermi regiónu. 6: Živý hráč vstúpi do regiónu 7: Region aktivuje na pohyb iba ak sú na tom mieste všetci živí |
samuel> A kolko je tých najlepších hier? Už si to hovoril asi pri 5 hrách... |
Je to najlepšia hra na internete ktorú som kedy hral.. Odporúčam skúsiť všetkým! |
----------------------------------------------------------- Plazma Burst 2 je akční hra. Vaše planeta je v ohrožení, a vy se přihlásíte jako dobrovolník na záchranou misi pro cestu časem do minulosti, ale něco se pokazí a vy se ocitnete někde jinde a asi i v jinou dobu... ----------------------------------------------------------- A inak, poznáte aj MultiPlayer ??? No dúfam že áno je to oveľa lepšie ako Single-Player... A tu je URL(http) http://plazmaburst2.com/?s=0&a= Keď hráte deathmatch mapu tak máte na výber aj svoju postavu ktorá sa mení vo zmenách vo vašom profile... Screen http://www.supergames.cz/obrazek/211050718144.jpg Je ich tam dosť takže odporúčam sa registrovať... Registrácia http://www.supergames.cz/obrazek/211050718704.jpg A máte aj svoje mapy ??? Ja áno mám ich http://www.supergames.cz/obrazek/211050718496.jpg Po registrácii tam dole napíšete to čo je vysvetľované. http://www.supergames.cz/obrazek/211050718496.jpg Potom zapnete hru a prejdete na http://www.supergames.cz/obrazek/211050718425.jpg A nakoniec vám naskočí toto: http://www.supergames.cz/obrazek/211050718425.jpg No ja som to tam dal z vysvetlivkami takže si to zapnite na svojom PC a podľa obrázka spravte. Tak to je všetko z Tobko-Tutorial Tobko je ten čo robil ten tutorial... Takže ja xD |
• Hry zdarma pro váš web | • Reklamní bannery | • Nápověda | • Sitemap | • Plné hry ke stažení zdarma |
• Reklama | • Kontakt | • RSS | • Hry pro dívky | |
• Erotické hry | ||||
• Online hry | ||||
• Hosting SWF her |
Copyright © 2006 - 2024 SuperGames.cz - online flash hry a HTML5 hry zdarma a superhry | Vygenerováno za 0.3183 sekund |