Strategie

Strategické online hry jsou zpravidla hry na delší dobu a mají možnost uložit hru. Ve hře budete něco budovat (město, základnu, armádu), útočit nebo dobývat nepřítele a nebo bránit svoje území.

Spuštěno: 18 550x
Publikováno: středa 4. dubna 2007 v poledne
Sea of Fire Sea of Fire
64%

Sea of Fire(1.2 MB)

V této strategické hře budete muset vybudovat svoji základnu a armádu, se kterou se pak vrhnete na nepřátelskou základnu. Kdo první zničí nepřítele, vyhraje.

Spuštěno: 25 212x
Publikováno: neděle 25. února 2007 o půlnoci
Demonic Defense 3 Demonic Defense 3
68%

Demonic Defense 3(520 kB)

Musíte ubránit Váš hrad před nájezdy nepřítele, který bude usilovat o to, aby Vás co nejdříve zničil.

Spuštěno: 10 273x
Publikováno: pátek 9. února 2007 o půlnoci
Turret Defense Turret Defense
52%

Turret Defense(5 MB)

Vašim úkolem v této hře bude zabránit průjezd jakéhokoli vozidla po Vaší cestě. Žádné nesmí proniknout! Stavět můžete věže pro Vaší obranu, elektrárny a další budovy.

Spuštěno: 77 968x
Publikováno: středa 31. ledna 2007 o půlnoci
Air Defence Air Defence
69%

Air Defence(2.6 MB)

Výborná bojová hra se skvělou doprovodnou válečnou hudbou. Vašim úkolem je odrazit útoky nepřátelských letadel, které bombardují Vaše pozemní budovy a jednotky. Můžete zlepšovat vybavení Vaší základny a nebo kupovat nové jednotky. Ale pozor, nepřítel se také zlepšuje!

Spuštěno: 66 480x
Publikováno: sobota 20. ledna 2007 ve 13 hodin
Bowmaster Bowmaster
76%

Bowmaster(2.6 MB)

Hra, která Vás pohltí klidně i na několik hodin. Je velmi rozmanitá. Jako lučišník musíte bránit svůj hrad a hlavně vlajku, aby Vám ji neukradl protivník, ale i vy mužete ukradnout protivníkovu vlajku. Každý level si můžete kupovat nová vylepšení nebo najmout pomocníky pro boj.

Spuštěno: 22 702x
Publikováno: pondělí 15. ledna 2007 v 15 hodin
Flash Element Tower Defence Flash Element Tower Defence
77%

Flash Element Tower Defence

Musíte stavět věže, aby nepřítel nemohl projít po cestě, jinak prohrajete. Stavět mužete různé druhy obraných věží, které časem můžete vylepšovat.

Spuštěno: 14 077x
Publikováno: čtvrtek 30. listopadu 2006 o půlnoci
Mansion: Impossible Mansion: Impossible
70%

Mansion: Impossible(123 kB)

V této hře se z Vás stane realitní makléř a budete výhodně kupovat a prodávat nemovitosti. Až budete velmi uspěšní, tak si koupíte to nejlepší sídlo pro sebe.

Spuštěno: 14 873x
Publikováno: pátek 17. listopadu 2006 o půlnoci
Tower Defence Tower Defence
74%

Tower Defence(66 kB)

Musíte ubránit svůj hrad před nájezdy nepřátel. Vaším úkolem je stavět po cestě věže, aby se nikdo z nepřátel nedostal živý do hradu.

Spuštěno: 54 045x
Publikováno: pondělí 30. října 2006 v 18 hodin
Battleships Battleships
73%

Battleships(377 kB)

Klasické lodě, které mužete hrát s kámošem na táboře a postačí Vám čtverečkovaný papír a propiska. Tohle je ale o dost lépe graficky zpracované. Na druhou stranu tady nemužete podvádět.

Spuštěno: 56 986x
Publikováno: čtvrtek 26. října 2006 v 1 hodinu
Motherload Motherload
76%

Motherload

Tohle rozhodně nepatří mezi hry, které dohrajete za pár minut. Tuhle hru můžete hrát i několik dní, možná proto má hra funkci Uložit a Nahrát. Ve hře budete důlním strojem těžit nerostné suroviny, které budete následně prodávat a za vydělané peníze si můžete kupovat vybavení pro těžbu.

Zobrazeno 511-520 z 520 her
Registrace ZDARMA
Kalendář her
Březen 2020
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 Hry zdarma pro váš web  Zkracovátko URL adres  Mafie.net  Nápověda  Reklamní bannery
 Plné hry ke stažení zdarma  Nahrát obrázek    Reklama  Sitemap
 Erotické hry zdarma      Kontakt  RSS

Copyright © 2006 - 2020 SuperGames.cz - online hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.4318 sekund