Strategie

Strategické online hry jsou zpravidla hry na delší dobu a mají možnost uložit hru. Ve hře budete něco budovat (město, základnu, armádu), útočit nebo dobývat nepřítele a nebo bránit svoje území.

Spuštěno: 1 371x
Publikováno: pondělí 8. února 2016 ve 23 hodin
Immortals Siege Immortals Siege
60%

Immortals Siege(6 MB)

Immortals Siege je obranná strategie, ve které budete čelit nájezdům nemrtvých. Z hradeb vaší pevnosti budete útočit na hordy nemrtvých nepřátel.

Spuštěno: 1 899x
Publikováno: neděle 7. února 2016 ve 23 hodin
Royal Warfare 2 Royal Warfare 2
95%

Royal Warfare 2(15.7 MB)

Royal Warfare 2 je strategická hra z dávných dob. Vy a vaše královská družina svedete nelítostný boj s velkou přesilou nepřátelských jednotek.

Spuštěno: 4 213x
Publikováno: sobota 23. ledna 2016 o půlnoci
Astral Crashers Astral Crashers
97%

Astral Crashers(12.9 MB)

Astral Crashers je real-time strategie se vším všudy. Už první pohled vám napoví, že hra vychází z předlohy hry StarCraft za rasu Protosů. Jako v každé RTS budete budovat základnu, těžit minerály a cvičit si vlastní armádu, kterou pak pošlete na nepřátelskou základnu.

Spuštěno: 5 046x
Publikováno: středa 20. ledna 2016 o půlnoci
Sacred Treasure Sacred Treasure
89%

Sacred Treasure(15.8 MB)

Sacred Treasure je bojová strategie s prvky RPG hry. Budete procházet rozsáhlý svět, ve kterém se setkáte s různými druhy nepřátel a příšer. Budete hledat poklady a získávat nové zbraně a vybavení, díky kterému si budete moci zdokonalit jednoho z vašich hrdinů.

Spuštěno: 1 632x
Publikováno: čtvrtek 7. ledna 2016 v 19 hodin
King's Strike King's Strike
75%

King's Strike(3.8 MB)

King's Strike je obranná strategie, ve které budete bránit váš hrad před nájezdy nepřátel. Zároveň budete muset hrad i vylepšovat, aby měl lepší útočnou sílu a aby také odolával stále silnějšímu nepříteli.

Spuštěno: 1 815x
Publikováno: čtvrtek 31. prosince 2015 v poledne
Reach the Core Reach the Core
90%

Reach the Core(4.9 MB)

Reach the Core je těžební hra, ve které budete kopat vaším důlním strojem pod zemí a budete sbírat nerostné suroviny.

Spuštěno: 1 287x
Publikováno: neděle 20. prosince 2015 v poledne
Sector Warfare Sector Warfare
73%

Sector Warfare(4.6 MB)

Sector Warfare je strategická hra, ve které budete stavět jednotky a posílat je na nepřátelské jednotky a jejich základnu. Čeká na vás několik misí a každé z nich musíte zničit nepřátelskou základnu.

Spuštěno: 991x
Publikováno: neděle 20. prosince 2015 v 6 hodin
Airfield Defender Airfield Defender
70%

Airfield Defender(7 MB)

Airfield Defender je obranná strategie. Ve hře samotné budete mít před sebou vzdušné bojové pole, na které budete rozmísťovat válečné jednotky tak, aby zneškodnily všechny nepřátelské bojové letouny.

Spuštěno: 1 485x
Publikováno: pátek 18. prosince 2015 o půlnoci
StrikeForce Kitty: League StrikeForce Kitty: League
85%

StrikeForce Kitty: League(6.2 MB)

V této hře budete cvičit svůj tým bojových kočiček, aby poté mohly dobře bojovat v aréně proti nepříteli.

Spuštěno: 2 273x
Publikováno: pátek 13. listopadu 2015 o půlnoci
Harvest Story Harvest Story
96%

Harvest Story(2.9 MB)

Harvest Story je taková jednoduchá strategická hra o farmaření. Ve hře budete pěstovat ovoce a zeleninu a také budete chovat dobytek.

Zobrazeno 31-40 z 520 her
Registrace ZDARMA
Kalendář her
Březen 2020
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 Hry zdarma pro váš web  Zkracovátko URL adres  Mafie.net  Nápověda  Reklamní bannery
 Plné hry ke stažení zdarma  Nahrát obrázek    Reklama  Sitemap
 Erotické hry zdarma      Kontakt  RSS

Copyright © 2006 - 2020 SuperGames.cz - online hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.4373 sekund