Strategie

Strategické online hry jsou zpravidla hry na delší dobu a mají možnost uložit hru. Ve hře budete něco budovat (město, základnu, armádu), útočit nebo dobývat nepřítele a nebo bránit svoje území.

Spuštěno: 366x
Publikováno: sobota 23. ledna 2016 o půlnoci
Astral Crashers Astral Crashers
95%

Astral Crashers(12.9 MB)

Astral Crashers je real-time strategie se vším všudy. Už první pohled vám napoví, že hra vychází z předlohy hry StarCraft za rasu Protosů. Jako v každé RTS budete budovat základnu, těžit minerály a cvičit si vlastní armádu, kterou pak pošlete na nepřátelskou základnu.

Spuštěno: 648x
Publikováno: středa 20. ledna 2016 o půlnoci
Sacred Treasure Sacred Treasure
100%

Sacred Treasure(15.8 MB)

Sacred Treasure je bojová strategie s prvky RPG hry. Budete procházet rozsáhlý svět, ve kterém se setkáte s různými druhy nepřátel a příšer. Budete hledat poklady a získávat nové zbraně a vybavení, díky kterému si budete moci zdokonalit jednoho z vašich hrdinů.

Spuštěno: 453x
Publikováno: čtvrtek 7. ledna 2016 v 19 hodin
King's Strike King's Strike
93%

King's Strike(3.8 MB)

King's Strike je obranná strategie, ve které budete bránit váš hrad před nájezdy nepřátel. Zároveň budete muset hrad i vylepšovat, aby měl lepší útočnou sílu a aby také odolával stále silnějšímu nepříteli.

Spuštěno: 557x
Publikováno: čtvrtek 31. prosince 2015 v poledne
Reach the Core Reach the Core
90%

Reach the Core(4.9 MB)

Reach the Core je těžební hra, ve které budete kopat vaším důlním strojem pod zemí a budete sbírat nerostné suroviny.

Spuštěno: 248x
Publikováno: neděle 20. prosince 2015 v poledne
Sector Warfare Sector Warfare
73%

Sector Warfare(4.6 MB)

Sector Warfare je strategická hra, ve které budete stavět jednotky a posílat je na nepřátelské jednotky a jejich základnu. Čeká na vás několik misí a každé z nich musíte zničit nepřátelskou základnu.

Spuštěno: 171x
Publikováno: neděle 20. prosince 2015 v 6 hodin
Airfield Defender Airfield Defender
70%

Airfield Defender(7 MB)

Airfield Defender je obranná strategie. Ve hře samotné budete mít před sebou vzdušné bojové pole, na které budete rozmísťovat válečné jednotky tak, aby zneškodnily všechny nepřátelské bojové letouny.

Spuštěno: 269x
Publikováno: pátek 18. prosince 2015 o půlnoci
StrikeForce Kitty: League StrikeForce Kitty: League
90%

StrikeForce Kitty: League(6.2 MB)

V této hře budete cvičit svůj tým bojových kočiček, aby poté mohly dobře bojovat v aréně proti nepříteli.

Spuštěno: 793x
Publikováno: pátek 13. listopadu 2015 o půlnoci
Harvest Story Harvest Story
95%

Harvest Story(2.9 MB)

Harvest Story je taková jednoduchá strategická hra o farmaření. Ve hře budete pěstovat ovoce a zeleninu a také budete chovat dobytek.

Spuštěno: 596x
Publikováno: čtvrtek 5. listopadu 2015 o půlnoci
Battle Sails: Caribbean Heroes Battle Sails: Caribbean Heroes
60%

Battle Sails: Caribbean Heroes(7.8 MB)

Battle Sails je bojová tahová strategie, ve které si na začátku hry vyberete mocnost, za kterou budete chtít hrát a postupně dobývat Karibské ostrovy.

Spuštěno: 848x
Publikováno: pondělí 2. listopadu 2015 o půlnoci
Battle Ship: The Beginning Battle Ship: The Beginning
96%

Battle Ship: The Beginning(3.9 MB)

Battle Ship je strategická hra, kterou jste mohli hrát ve dvou hráčích i ve škole za pomoci čtverečkovaného papíru a propisky. Tentokrát si ji můžete zahrát online v lepší grafice a z různýma bonusama.

Zobrazeno 1-10 z 488 her
Registrace ZDARMA
Kalendář her
Únor 2016
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
 Hry zdarma pro váš web  Zkracovátko URL adres  OnlinePortal.cz  Nápověda  Reklamní bannery
 Plné hry ke stažení zdarma  Nahrát obrázek  MafiaGames.cz  Reklama  Sitemap
 Erotické hry zdarma    Mafie.net  Kontakt  RSS

Copyright © 2006 - 2016 SuperGames.cz - online hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.4181 sekund