Strategie

Strategické online hry jsou zpravidla hry na delší dobu a mají možnost uložit hru. Ve hře budete něco budovat (město, základnu, armádu), útočit nebo dobývat nepřítele a nebo bránit svoje území.

Spuštěno: 239x
Publikováno: pondělí 24. srpna 2015 v 16 hodin
Frozen Islands: New Horizons Frozen Islands: New Horizons
75%

Frozen Islands: New Horizons(16.2 MB)

Frozen Islands New Horizons je bojová strategie. Vaše loď vikingů zakotví u břehu jednoho ostrova a vaším úkolem bude vycvičit pořádnou armádu a dobít celý ostrov.

Spuštěno: 193x
Publikováno: úterý 18. srpna 2015 v 18 hodin
The Viking's Revenge: Level Pack The Viking's Revenge: Level Pack
60%

The Viking's Revenge: Level Pack(5.8 MB)

V této dobyvatelské strategii budete v jednotlivých levelech dobývat ostrovy. Z počátku to bude velmi jednoduché, ale postupem času začne obtížnost stoupat.

Spuštěno: 153x
Publikováno: pondělí 17. srpna 2015 ve 23 hodin
The Viking's Revenge The Viking's Revenge
60%

The Viking's Revenge(5.8 MB)

V této dobyvatelské strategii budete v jednotlivých levelech dobývat ostrovy. Z počátku to bude velmi jednoduché, ale postupem času začne obtížnost stoupat.

Spuštěno: 271x
Publikováno: čtvrtek 13. srpna 2015 v 8 hodin
The Green Kingdom The Green Kingdom
90%

The Green Kingdom(4.2 MB)

Green Kingdom je zajímavá online hra, ve které budete mít za úkol chránit vaše království a zároveň ho rozvíjet do podoby, aby bylo schopné útočit na ostatní království na mapě. Čeká na vás spousta levelů a velká mapa, kde zažijete mnoho dobrodružství. Každým dalším levelem získáte body na upgrade.

Spuštěno: 965x
Publikováno: pondělí 6. července 2015 v 11 hodin
War Story War Story
98%

War Story(4.5 MB)

War Story je strategická hra, ve které budete posílat jednotky do války s nepřítelem. Úkolem bude zničit nepřátelskou pevnost. Užijte si nespočet vylepšení a velké množství jednotek.

Spuštěno: 438x
Publikováno: čtvrtek 2. července 2015 v 19 hodin
StrikeForce Kitty: Last Stand StrikeForce Kitty: Last Stand
91%

StrikeForce Kitty: Last Stand(5.8 MB)

V online hře StrikeForce Kitty Last Stand budete bránit svůj hrad před kočičími nepřáteli. Hra nabízí pěkný příběh a nespočet vylepšení.

Spuštěno: 1 895x
Publikováno: úterý 30. června 2015 v 18 hodin
War Heroes War Heroes
80%

War Heroes(37.4 MB)

War Heroes je výborná tower defence hra, ve které budete jako v ostatních hrách tohoto typu bránit pevnost na konci cesty. Musíte stavět věže, které budou zabíjet vojáky a nepřátelské jednotky dříve než se dostanou k vaší pevnosti.

Spuštěno: 375x
Publikováno: neděle 28. června 2015 v 5 hodin
Sword & Spoon Sword & Spoon
86%

Sword & Spoon(6.1 MB)

Sword and Spoon je strategická fantasy hra, ve které budete budovat svou říši a stavět armádu, kterou musíte potlačit nepřátelské nájezdy.

Spuštěno: 686x
Publikováno: úterý 23. června 2015 v 10 hodin
Royal Offense 2 Royal Offense 2
87%

Royal Offense 2(9.7 MB)

Ve strategické online hře Royal Offense 2 budete bojovat s nepřáteli. Čeká na vás několik různých levelů a nespočet bojových jednotek, ať už nepřátelských nebo těch vašich. Dokážete porazit nepřítele?

Spuštěno: 1 508x
Publikováno: pondělí 22. června 2015 ve 20 hodin
GemCraft 4: Chasing Shadows GemCraft 4: Chasing Shadows
87%

GemCraft 4: Chasing Shadows(30.2 MB)

Čtvrté pokračování báječné tower defence hry GemCraft s názvem Chasing Shadows. V této hře budete mít za úkol ničit jednotky projíždějící po cestě. Můžete stavět různé útočné věže. Na rozdíl od jiných her podobného typu tato nabízí i příběh a několik různých levelů.

Zobrazeno 1-10 z 471 her
Registrace ZDARMA
Kalendář her
Srpen 2015
PoÚtStČtSoNe
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 Hry zdarma pro váš web  Zkracovátko URL adres  OnlinePortal.cz  Nápověda  Reklamní bannery
 Plné hry ke stažení zdarma  Nahrát obrázek  MafiaGames.cz  Reklama  Sitemap
 Erotické hry zdarma      Kontakt  RSS

Copyright © 2006 - 2015 SuperGames.cz - online hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.4153 sekund