Logické hry

V logických hrách budeš muset zapojit své mozkové závity a někdy se i pořádně zapotíš při plnění logického úkolu.

Spuštěno: 7 840x
Publikováno: pátek 19. ledna 2007 o půlnoci
Paths 2 Paths 2
58%

Paths 2(886 kB)

Tužkou musíte nakreslit trasu od kuličky k hvězdičce, kde je cíl, pak stačí stisknout klávesu spacebar a pozorovat, jak kulička jede do cíle, v pozdějších levelech musíte pohybovat i se zelenými předměty, které kuličce vadí v cestě.

Spuštěno: 7 713x
Publikováno: čtvrtek 30. listopadu 2006 o půlnoci
Starship Eleven Starship Eleven
60%

Starship Eleven(512 kB)

V každém levelu se musíte přesunout na místo, které Vás dostane o level výše. Není to tak jednoduché, protože v každém z levelů na Vás čeká mnoho nástrah a nepříjemných překvapení.

Spuštěno: 13 999x
Publikováno: středa 29. listopadu 2006 v 15 hodin
Smashing Smashing
69%

Smashing(413 kB)

Zahrajte si Arkanoid ve flashy. Kuličkou musíte zničit všechny kostičky, abyste se dostali do dalšího levelu. Kulička Vám nesmí spadnout, jinak ztratíte život.

Spuštěno: 6 736x
Publikováno: středa 29. listopadu 2006 v 15 hodin
Simon Simon
58%

Simon(21 kB)

Znáte hru Sajmon řekl? Zkuzte si zahrát tuto hru a zároveň si procvičíte i otestujete Vaší pamět.

Spuštěno: 5 263x
Publikováno: úterý 28. listopadu 2006 o půlnoci
Starship Seven Starship Seven
57%

Starship Seven(251 kB)

V každém levelu se musíte přesunout na místo, které Vás dostane o level výše. Není to tak jednoduché, v každém z levelů na Vás čeká mnoho nástrah a nepříjemných překvapení.

Spuštěno: 21 259x
Publikováno: pondělí 20. listopadu 2006 o půlnoci
Blobs Blobs
56%

Blobs(151 kB)

V této logické hře musíte přeskakovat ostatní žabáky, a to svisle, vodorovně a nebo šikmo až Vám zbyde jenom jeden žabák.

Spuštěno: 15 408x
Publikováno: sobota 18. listopadu 2006 ve 13 hodin
Crazy Cube Crazy Cube
61%

Crazy Cube(215 kB)

Už na první pohled to připomíná Rubikovu kostku. V této logické hře máte za úkol ve 30 levelech spojit všechny stejné barvy na kostce.

Spuštěno: 12 630x
Publikováno: pondělí 30. října 2006 ve 20 hodin
Toon Shift Toon Shift
67%

Toon Shift(611 kB)

Musíte dostat každou potvoru do správné komůrky. Není to tak jednoduché, napřed jim musíte ukázat správnou cestu.

Spuštěno: 53 934x
Publikováno: pondělí 30. října 2006 v 18 hodin
Battleships Battleships
73%

Battleships(377 kB)

Klasické lodě, které mužete hrát s kámošem na táboře a postačí Vám čtverečkovaný papír a propiska. Tohle je ale o dost lépe graficky zpracované. Na druhou stranu tady nemužete podvádět.

Spuštěno: 8 997x
Publikováno: pondělí 30. října 2006 v poledne
One Soldier One Soldier
63%

One Soldier(258 kB)

Jako poslední voják roty máte nelehký úkol a to pozabíjet všechny nepřátelské vojáky v táboře. Už od čtvrtého kola začíná přituhovat.

Zobrazeno 981-990 z 999 her
Registrace ZDARMA
Kalendář her
Říjen 2019
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 Hry zdarma pro váš web  Zkracovátko URL adres  Mafie.net  Nápověda  Reklamní bannery
 Plné hry ke stažení zdarma  Nahrát obrázek    Reklama  Sitemap
 Erotické hry zdarma      Kontakt  RSS

Copyright © 2006 - 2019 SuperGames.cz - online hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.1915 sekund