Defence hry

Podkategorie strategických her, ve které budete mít za úkol ubránit se před nájezdy nepřátel, mimozemšťanů, zombíků nebo hmyzu.

Spuštěno: 440x
Publikováno: pátek 16. května 2014 o půlnoci
Crystallium Wars TD Crystallium Wars TD
81%

Crystallium Wars TD(6.7 MB)

Povedená tower defence hra s prvky real-time strategie s moc pěknou grafikou. Jak už to v těchto hrách bývá, budete ničit všechny nepřátelské jednotky, které chtějí zaútočit na vaší základnu.

Spuštěno: 378x
Publikováno: pátek 9. května 2014 ve 21 hodin
Frantic Planes Frantic Planes
84%

Frantic Planes(13.5 MB)

V této online hře budete pilotovat malé roztomilé letadlo a vaším úkolem bude ničit všechny nepřátele, kteří budou chtít zničit vaší sochu.

Spuštěno: 703x
Publikováno: čtvrtek 13. března 2014 v 10 hodin
Magical Glory Magical Glory
78%

Magical Glory(5.4 MB)

V této hře budete mít za úkol bránit svojí věž před nájezdy nepřátel. Po každém vyhraném kole si budete moci vylepšit vaše zbraně nebo kouzla.

Spuštěno: 774x
Publikováno: sobota 1. března 2014 v 18 hodin
Summon the Hero Summon the Hero
78%

Summon the Hero(13.4 MB)

Neobvyklá tower defence hra, ve které budete hlídat cestu, po které se budou přesouvat nepřátelské jednotky. Vaše malá armáda v čele s hrdinou vám pomůže odvrátit jejich zlověstné útoky.

Spuštěno: 516x
Publikováno: čtvrtek 20. února 2014 ve 13 hodin
Freedom Tower 2: The Invasion Freedom Tower 2: The Invasion
75%

Freedom Tower 2: The Invasion(16.2 MB)

V této online defence hře budete bránit svojí věž před nájezdy nepřátel. Po každém úspěšně dokončeném kole si budete moci vylepšit zbraně na vaší věži.

Spuštěno: 486x
Publikováno: pondělí 17. února 2014 v 17 hodin
Free Fred Free Fred
81%

Free Fred(3.8 MB)

Ve hře Free Fred budete mít za úkol osvobodit chyceného delfína. Budete muset zničit spoustu nepřátel, abyste se dostali až na konec cesty, kde se setkáte s bossem, kterého musíte porazit a delfín Fred bude zase svobodný.

Spuštěno: 2 566x
Publikováno: pátek 7. února 2014 v 17 hodin
Modern Tanks Modern Tanks
87%

Modern Tanks(2.8 MB)

Ve hře Modern Tanks si můžete zahrát i dva hráči na jednom počítači. Budete ovládat malý tank a ničit ostatní tanky. Zároveň musíte bránit svůj domeček.

Spuštěno: 511x
Publikováno: čtvrtek 30. ledna 2014 ve 21 hodin
Brave Knights Brave Knights
93%

Brave Knights(4.6 MB)

V online hře Brave Knights se bude spousta statečných rytířů ucházet o srdce vaší dcery. Vy v roli mocného krále budete rytířům stavět do cesty různé překážky (bojové věže), které překonají jen ti nejsilnější a ti se pak mohou ucházet o ruku princezny.

Spuštěno: 1 114x
Publikováno: středa 15. ledna 2014 ve 23 hodin
Sentry Knight Sentry Knight
92%

Sentry Knight(15.1 MB)

Fantasy online hra Sentry Knight je převážně o obraně vaší pevnosti a o vylepšování vašich zbraní a dovedností. Dokážete odolávat a zároveň čelit velké nepřátelské přesile?

Spuštěno: 1 263x
Publikováno: úterý 14. ledna 2014 ve 23 hodin
Dino Attack Dino Attack
82%

Dino Attack(2.5 MB)

V online hře Dino Attack budete odolávat nájezdům nejrůznějších dinosaurů. K dispozici budete mít různé zbraně a jiná vylepšení, které vám pomohou přežít v pralese.

Zobrazeno 21-30 z 289 her
Registrace ZDARMA
Kalendář her
Září 2014
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
ArmorGames.comMafiaGames.cz Hry zdarma pro váš web 
KongreGate.comGoogleGames.cz Nápověda 
NotDoppler.comWebHry.cz Reklama 
BubbleBox.comSuperHry.cz RSS 
MaxGames.comHerni.cz Sitemap 
NewGrounds.comWebGames.cz Reklamní bannery 
MochiGames.comSuperGames.cz Kontakt 
Copyright © 2006 - 2014 SuperGames.cz - online hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.3328 sekund