Akční hry

Všechny akční hry na jednom místě. Hry, které vás nenechají chvilku v klidu. Auta, honičky, střílečky.

Spuštěno: 2 646x
Publikováno: středa 2. března 2016 o půlnoci
Shoot Them All Shoot Them All
90%

Shoot Them All(18.4 MB)

Shoot them ALL je 3D akční střílečka a jak už název hry napovídá, tak půjde o to, postřílet všechny.

Spuštěno: 2 483x
Publikováno: pátek 26. února 2016 ve 23 hodin
Super Squad Super Squad
87%

Super Squad(4.5 MB)

Super Squad je parádní obranná hra. Budete střežit své území před nájezdy podivných příšer. Jak dlouho dokážete odolávat nájezdům?

Spuštěno: 3 329x
Publikováno: pondělí 15. února 2016 ve 23 hodin
Flash Doom 2D Flash Doom 2D
71%

Flash Doom 2D(7.2 MB)

Flash Doom 2D je jednoduchá skákačka na motivy jedné staré hry s názvem Doom, kterou určitě všichni znáte. Budete procházet různé levely a zabíjet příšery ze samotného pekla.

Spuštěno: 2 390x
Publikováno: středa 10. února 2016 ve 23 hodin
Raiders Took my Dog Raiders Took my Dog
66%

Raiders Took my Dog(12.7 MB)

Raiders Took my Dog je parádní defence hra. Ve hře budete čelit nájezdům nepřátel a je jenom na vás, jak dlouho dokážete odolávat jejich nájezdům. Hra má spoustu vylepšení a tím se stává velmi zábavnou.

Spuštěno: 1 181x
Publikováno: pondělí 18. ledna 2016 o půlnoci
Woodsman Strikes Back Woodsman Strikes Back
70%

Woodsman Strikes Back(8.8 MB)

V této hře budete v jednotlivých levelech zabíjet všechny nepřátelské jednotky. Po každém levelu dostanete nějaké peníze, za které si můžete vylepšit vybavení nebo zbraně.

Spuštěno: 1 231x
Publikováno: čtvrtek 14. ledna 2016 o půlnoci
Fist Puncher Fist Puncher
80%

Fist Puncher(6.6 MB)

Fist Puncher je retro akční arkáda, ve které budete bojovat na život a na smrt holýma rukama na ulici s pouličním gangem.

Spuštěno: 5 427x
Publikováno: sobota 9. ledna 2016 o půlnoci
The Last Survivor The Last Survivor
91%

The Last Survivor(43.3 MB)

The Last Survivor je 3D akční střílečka, ve které budete zabíjet mimozemšťany a zombíky. K dispozici budete mít různé zbraně, které ale napřed musíte najít na mapě.

Spuštěno: 4 399x
Publikováno: pátek 1. ledna 2016 ve 23 hodin
Nukklerma Nukklerma
81%

Nukklerma(45.6 MB)

Nukklerma je 3D akční střílečka, ve které budete zabíjet mimozemšťany. K dispozici budete mít různé zbraně, které ale napřed musíte najít na mapě.

Spuštěno: 3 216x
Publikováno: neděle 27. prosince 2015 o půlnoci
Earth Taken 3 Earth Taken 3
80%

Earth Taken 3(12.8 MB)

Výborná online hra z post-apokalyptického prostředí. Zemi napadli mimozemšťané a vy se s nimi vydáte do boje. Budete muset urazit dlouhou cestu a pozabíjet spoustu vetřelců, abyste získali planetu Zemi zase zpět.

Spuštěno: 1 511x
Publikováno: sobota 26. prosince 2015 o půlnoci
Wrath of Zombies Wrath of Zombies
96%

Wrath of Zombies(5 MB)

V této hře se zombíkama se ocitnete na ulici se zbraní v ruce a budete likvidovat hordy zombie nepřátel. Po každém levelu si můžete vylepšit zbraně nebo postavu.

Zobrazeno 41-50 z 857 her
Registrace ZDARMA
Kalendář her
Duben 2019
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 Hry zdarma pro váš web  Zkracovátko URL adres  Mafie.net  Nápověda  Reklamní bannery
 Plné hry ke stažení zdarma  Nahrát obrázek    Reklama  Sitemap
 Erotické hry zdarma      Kontakt  RSS

Copyright © 2006 - 2019 SuperGames.cz - online hry zdarma a superhryVygenerováno za 0.4119 sekund